Дистанційна освіта для учнів


онлайн-консультації 

з української мови та літератури

ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


Шановні учні та батьки!
Під час дії карантинних обмежень освітній процес продовжується дистанційно. 
Для здобувачів освіти щодня проводитимуться онлайн-консультації за допомогою платформи для організації відеоконференцій ZOOM.
Інформацію щодо графіка консультацій, інструкції з експлуатації Zoom та умов використання цієї платформи в мобільному додатку розміщено на офіційному сайті Бердянської ЗОШ I-III ст. №11.

УВІЙТИ до ЗАЛИ 
ПЕРСОНАЛЬНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ
ГОНТАР В.М.




ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 

ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


Шановні учні та батьки!
Для зручності подання навчального матеріалу з української мови та літератури й виконання завдань пропоную перейти на спеціальну платформу для дистанційної освіти 
Google Classroom (Google Class).

УВІЙТИ до GOOGLE КЛАСУ


Для цього необхідно зробити наступне:
1. Встановити на своєму телефоні через AppStore або GooglePlay додаток Classroom (Клас).
2. Увійти у свій обліковий запис (акаунт) Google (якщо обліковий запис відсутній - створити його).
3. Серед додатків Google  відкрити Клас. Натиснути "+", обрати пункт "Приєднатись до класу" та ввести код класу (коди для кожного класу наведені нижче).


Зверніть увагу!
При створенні облікового запису в Google вкажіть справжнє повне прізвище та ім'я українською мовою 
(як у класному журналі).
Якщо вам ще не виповнилось 14 років, то при створенні акаунту Google вкажіть дату народження одного з батьків.

КОДИ ПРИЄДНАННЯ до GOOGLE КЛАСУ
5-В клас        ubvrujr
7-Б клас        amhksjv
9-В клас        vl3fb2i
10-А клас      tvdu562
11-Б клас       qlx2w2d
11-В клас       lmdun6u


Перегляньте детальну покрокову інструкцію для приєднання до Google Класу



Перегляньте відеоінструкцію щодо створення облікового запису (акаунту) Google



Перегляньте відеоінструкцію для приєднання до Google Класу


Перегляньте відеоінструкцію для приєднання до Google Класу та подальшої роботи в ньому




ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 

ПІД ЧАС КАРАНТИНУ 

з 18.03.2020


(Увага! У разі виникнення запитань за змістом теоретичного матеріалу чи особливостями виконання практичних завдань, зв'язатися зі мною можна за допомогою електронної пошти gontarvm6@gmail.com)


5 КЛАС


Опрацювати теоретичний матеріал за темами
1. Речення. 
2. Головні та другорядні члени речення. 
3. Речення з одним головним членом. 
4. Повторення.


Виконати завдання на блозі за посиланнями та зберегти скріншоти виконаних завдань
2. Тренувальні тестові завдання "Спрощення в групах приголосних".
3. Тестові завдання "Словосполучення. Речення". 


7 КЛАС


Опрацювати теоретичний матеріал за темами
1. Прислівник як частина мови. 
2. Повторення. 
3. Дієслово як частина мови. 
4. Дієприкметник як форма дієслова.
5. Дієприслівник як форма дієслова.


Виконати завдання на блозі за посиланнями та зберегти скріншоти виконаних завдань


9 КЛАС


Опрацювати теоретичний матеріал за темами
1. Складне речення з різними видами зв'язку. 
2. Повторення. 
3. Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв'язку. 


Виконати завдання на блозі за посиланнями та зберегти скріншоти виконаних завдань
5. Тестові завдання "Види складнопідрядних речень. 
Розділові знаки в СПР"
6. Тестові завдання "Безсполучникове складне речення"
7. Інтерактивне завдання "Розділові знаки в безсполучниковому 
складному реченні"


10 КЛАС


Опрацювати теоретичний матеріал за темами
1. Уживання великої літери. 
2. Написання складних слів. 
3. Написання слів іншомовного походження.
4. Написання не, ні з різними частинами мови.
5. Повторення.
6. Леся Українка "Лісова пісня".
7. Василь Стефаник "Камінний хрест".  


Виконати завдання на блозі за посиланнями та зберегти скріншоти виконаних завдань
5. Тестові завдання "Написання слів іншомовного походження"
6. Орфографічний практикум "Правопис "не" з дієприкметниками"
7. Презентація, присвячена огляду життєвого шляху Лесі Українки
8. Тестові завдання за драмою-феєрією Лесі Українки "Лісова пісня"
9. Тестові завдання "Леся Українка "Лісова пісня"
10. Тестові завдання "Василь Стефаник як особистість і 
яскравий майстер слова"


11 КЛАС


Опрацювати теоретичний матеріал за темами
1. Речення з відокремленими членами речення. 
2. Розділові знаки в складних реченнях та при прямій мові. 
3. Повторення. 
4. Ліна Костенко "Маруся Чурай".
5. Підготовка до ЗНО.


Виконати завдання на блозі за посиланнями та зберегти скріншоти виконаних завдань
5. Тестові завдання "Види складнопідрядних речень. 
Розділові знаки в СПР"
6. Літературна вікторина за романом у віршах Ліни Костенко 
"Маруся Чурай"
7. У розіділі блогу "Мітки" (зліва) вибирати "11 кл.", "10 кл.", "9 кл." та виконувати завдання на повторення



ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 

ПІД ЧАС КАРАНТИНУ 

з 08.02.2020


11 КЛАС. ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ

Опрацювати
1. Пунктограми в складних реченнях, при прямій мові, цитуванні. 
2. Складні випадки наголошення слів. 
Виконати завдання на блозі за посиланням:
https://charivneslovo.blogspot.com/2016/07/blog-post_30.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2020/02/blog-post_24.html
3. Складні випадки написання слів іншомовного походження. 
Виконати завдання на блозі за посиланням:
https://charivneslovo.blogspot.com/2015/12/blog-post_19.html
4. Лексикологія та фразеологія. 
Виконати завдання на блозі за посиланням:
https://charivneslovo.blogspot.com/2016/11/blog-post.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2018/05/blog-post_14.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2018/06/blog-post.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2018/05/blog-post_17.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2018/05/blog-post_6.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2016/09/blog-post_30.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2016/08/blog-post_12.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2015/11/blog-post_14.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2015/10/blog-post_28.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2015/10/blog-post_11.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2015/10/blog-post.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2015/07/blog-post_4.html
Прочитати
1. Григір Тютюнник. "Три зозулі з поклоном".
2. Ліна Костенко "Маруся Чурай".
Виконати завдання на блозі за посиланням:
https://charivneslovo.blogspot.com/2016/03/blog-post_19.html


11 КЛАС. РІВЕНЬ СТАНДАРТУ 

Опрацювати
1. Відокремлені члени речення.
Виконати завдання на блозі за посиланням:
https://charivneslovo.blogspot.com/2018/02/blog-post_21.html
2. Розділові знаки в складних реченнях, 
при прямій мові.
Виконати завдання на блозі за посиланням:
https://charivneslovo.blogspot.com/2018/04/blog-post.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2018/04/blog-post_22.html
3. Стилістичне використання синонімів, омонімів, паронімів.


10 КЛАС. РІВЕНЬ СТАНДАРТУ  

Опрацювати
1. Правопис префіксів і суфіксів.
Виконати завдання на блозі за посиланням:
https://charivneslovo.blogspot.com/2016/11/blog-post_15.html
2. Уживання великої літери.
3. Написання складних слів.
Виконати завдання на блозі за посиланням:
https://charivneslovo.blogspot.com/2020/02/blog-post.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2016/10/blog-post_18.html
4. Написання слів іншомовного походження.
Виконати завдання на блозі за посиланням:
https://charivneslovo.blogspot.com/2015/12/blog-post_19.html
Прочитати
1. Ольга Кобилянська. "Меланхолійний вальс".
2. Василь Стефаник. "Камінний хрест".
Виконати завдання на блозі за посиланням:
https://charivneslovo.blogspot.com/2016/05/blog-post_14.html


9 КЛАС

Опрацювати
1. Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні.
Виконати завдання на блозі за посиланням:
https://charivneslovo.blogspot.com/2018/04/blog-post_22.html
2. Складне речення із сурядним і підрядним зв'язком.
Виконати завдання на блозі за посиланням:
https://charivneslovo.blogspot.com/2018/04/blog-post_9.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2018/04/blog-post.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2015/08/blog-post_26.html
https://charivneslovo.blogspot.com/2015/09/blog-post_5.html

Немає коментарів:

Дописати коментар